Jared

Herregud, hur snygg får man bli egentligen?! Han klär sig så grymt snyggt och har världens bästa röst så man bara smälter. Myket snyggare också nu när han inte har så långt hår heller, det här passar honom mycket bättre. Värsta drömkillen<3

image348


Dagens

Finaste

image346

Fulaste

image347

Hej hej!

Gud vad längesen det var jag skrev nu. Kom hem från frankrike i torsdags och har haft ganska fullt upp sen dess. Idag fyllde min lillasyster 13 så vi har firat henne hela dagen mitt i allt packande. imon går flyttbilen, ska bli så himla härligt när allt är färdigt. Har börjat fundera på hur jag ska måla om i rummet...antingen tar jag den rosa färgen som jag hade bestämt först, eller så kanske jag vill ha röda väggar med en svart fondvägg. Tycker nog att det senare alternativet är lite roligare än vanliga rosa väggar fast jag tvivlar ganska starkt på att mamma låter mig måla mitt rum svart:P Men vi får väl se hur det blir. I vilket fall som helst kommer jag nog att få svårt att blogga på ett tag eftersom vi inte kommer att ha någon data i början..tur att jag har så snälla kompisar som säkert lånar ut sin data då och då till dom behövande..:P Nu måste jag packa ner dom sista grejerna och försöka lägga mig ganska snart, för jag måste upp tidigt imon:(

Ha det bra allihop som tar sig tid att läsa min blogg, hoppas vi hörs snart igen!

Tisdag

Hej hej! Var ett tag sen jag bloggade nu, men jag tänkte att jag får skriva ett sista inlägg innan jag åker till Frankrike. Jag har haft himla fullt upp på sistone med att packa både för flytten och resan, så nu ska det bli skönt att komma iväg lite. Nu är det bara fyra nätter till som jag sover i detta huset. Känns lite konstigt faktiskt, jag har ju ändå bott här i sexton år. Nu ska jag dricka te och kanske se ett OC nu innan vi åker. Ha det bra allihopa, hörs när jag kommer hem. Pussar<3

image344 Så här vill jag se ut i Frankrike!

Dagens outfit!

Snyggaste idag tycker jag att Mischa Barton är. Lagom coolt.

image345

Puss