Fredag

Hej hej! Nu är det fredag igen:) Den här veckan har gått ganska fort trots att jag varit så himla trött. men nu är det bara 15 dagar kvar i skolan innan lovet:D Det kommer gå sjukt fort. Den här helgen är ganska fullbokad. Imorgon ska jag städa, julpynta och julbaka med familjen och på kvällen ska jag antagligen träffa älsklings-josse. På söndag ska jag med familjen till Liseberg och äta julbord där. Det kommer bli mysigt. Nu måste jag göra min idrottsuppgift som egentligen skulle lämnats in idag...

P.S. Imorgon börjar julkalendern, kan knappt vänta:)
Dagens finaste:
image390


Pussar Lotta

Hej:D

Längesedan jag bloggade nu, måste verkligen bättra mig...:P Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag ska till dansen. På Söndag är det första advent:) Då ska jag gå på Liseberg med familjen och så ska vi äta julbord där. Kommer bli supermysigt<3 Måste äta lite middag nu innan jag ska iväg.

Dagens låt: "My Heroine" - Silverstein

Dagens bild:


image389

Pussar Lotta<33

Dagens..

Låt: "Cadence" - Anberlin<3
Outfit:


image387

image388


21/11

Hejsan! Längesen jag bloggade nu, men jag har bara glömt av det. Kommer nog bli ganska seg kväll idag gissar jag på. Skulle egentligen dansat men eftersom jag har så ont i nacken går tyvärr inte det, så jag får väl vara hemma och läsa min engelskabok istället:P

Heroes ikväll med sötaste Hayden!
image386

Pussar Lotta

Mary-Kate & Ashley

Här får ni några fina (enligt mig) bilder på M-K och Ash:)

 Snygga kläder, stort minus för håret däremot





Pussar

16/11

Hej hej! Längesedan jag bloggade nu, men jag har inte riktigt haft tid. Superskönt att det är fredag nu! Ikväll ska jag träffa Emma, Hanna och Amanda. Det ska bli jättekul, tråkigt att det inte blir så ofta längre bara..är ju van att träffa dom varje dag så det känns lite tråkigt. Jag och Julia räknade ut idag att det bara är sex veckor kvar till jullovet! Det kommer gå så himla fort.

Idag öppnade Jul på Liseberg. Måste gå dit snart, det är ju bara för mysigt! Ska faktiskt gå och äta julbord där med familjen på första advent så det ska bli riktigt kul:D

Dagens låt: "Thriller"- Fall Out Boy

Hilary Duff är så himla fin här:)

image379

Pussar Lotta

Dagens outfit

Snyggast idag tycker jag att Lindsay Lohan är. Riktigt snygga kläder:) Nu ska jag iväg o kolla på min syrras cheerleadingträning. see ya...

image378

Dagens outfit

Snyggast idag tycker jag att Ashlee Simpson är på den här bilden. Sötast är ju helt klart hennes pojkvän<3
image377

Dagens låt: "The mixed tape" med Jack's Mannequin, hörde denna låten eftersom den är med i ett avsnitt av One Tree Hill. Den är superbra:)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen ska jag sova så jag orkar till skolan imon, skönt iaf att det är fredag. Imon kväll ska jag träffa älsklings-josse. Längtar till det<3

Pussar Lotta

Dagens outfit

Idag har jag två bilder som dagens outfit för jag kan inte bestämma vilken jag gillar mest:P Vem tycker ni har snyggast kläder, Lindsay eller Hayden?


image376
image375

Pussar Lotta

Sjuk:(

Hej hej! Idag var jag hemma från skolan för jag är sjuk. Det är lite segt o bara va hemma hela dagen men det var nog välbehövt för jag sov tills kvart över två:P Nu ska jag snart börja med lite läxor och sen bara ta det lugnt. Sen ikväll ska vi ha en liten släktmiddag här hemma o det blir ju inte så kul när jag e sjuk för jag får säkert inte äta nåt ändå:(:P

Ikväll kommer sötaste Samuel:)

image373

See ya / Lotta

Dagens outfit..

..står Hayden Panettiere för. Kan inte sluta att beundra hennes stil, hon mixar alltid massa olika stilar och ser alltid sjukt söt ut. Ni kommer nog få läsa mycket mer om henne framöver på min blogg:)

Jag skulle vilja ha en sån här skinnjacka. Synd bara att det ska vara så dyrt..
image372

Pussar Lotta

Hayden!

Här är lite bilder på Heroes-stjärnan Haydens outfits som jag tycker är snyggast:)

          

image371

Vilka av bilderna tycker ni är snyggast? Kommentera gärna:)

Pussar Lotta


Fredag

Hej hej! Idag har varit en riktigt slapp dag, fast jag har varit duktig o städat hela huset. Nu ikväll ska jag åka till Sofia och sova ölver där så det ska bli roligt:) Kan knappt fatta att lovet snart är slut, det är ju redan fredag och jag ha r nästan inte hunnit träffa några kompisar än. Det är lite tråkigt men man har ju iaf helgen kvar.

Igår satt jag och kollade på MTV Europe Music Awards. Det var riktigt roligt och massa bra artister som var med.Mina favoriter var Foo Fighters, MCR och Avril Lavigne som uppträdde men massa andra var ju också bra. Tyckte det var lite synd bara att inte Fall out boy vann något pris men bättre lycka nästa gång:)

Dagens låt: "If you don't, don't" - Jimmy eat world

 Avril Lavigne vann så mycket som två priser. Bästa soloartist 2007 och mest beroendeframkallande låt för hennes "Girlfriend".
 Foo Fighters- "The Pretender"  MCR spelade sin låt "Teenagers"
 Tokio Hotel vann ett pris  Muse- "Starlight"
 Neverstore  Babyshambles

Pussar Lotta