Söndag

hej hej! nu är det söndag kväll och för en gångs skull har jag gjort ganska mycket idag. annars brukar söndagarna vara ganska sega. men idag var jag först o kollade på hus med mamma o syrran o sen låg jag o solade en stund i det fina vädret. efter det åkte jag och hälsade på ingrid (min syssling) o hennes nyfödda bebis samuel. han föddes i fredags. det var väldigt roligt och han var så himla söt också. ska lägga in bilder någon dag, men jag harn inte hunnit lägga in dom på data än. väldigt söt var han iaf. sen nu på kvällen var jag ute en stund med alexander. mysigt. hade tänkt att göra lite svenska nu innan jag lägger mig, men smart som jag är glömde jag o ta hem det häftet så jag får helt enkelt göra det imon istället. nu ska jag lägga mig. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback