Tisdag!

Hej hej ! riktigt trist dag idag. första dagen efter lovet o då e man ju alltid så himla trött. sen kom jag på att vi ska ha franskaprov på fredag, så jag har suttit o pluggat hela dagen. inte världens roligaste precis...:P hade aldrig klarat de utan all min bra musik som jag har fått av Alexander:D en jättebra låt som jag hittade idag som är med i She´s the man heter Love and memories med O.A.R. har aldrig hört talas om dom tidigare men den här låten e iaf väldigt bra.

Dagens finaste outfit!
image136

Har haft med denna bilden förrut men jag tycker den e så himla fin:D älskar dom kläderna, ska nog köpa såna jeans för mina gamla svarta har töjt sig så dom e alldeles för stora...:(

Nu ska jag försöka orka plugga lite till innan Shark börjar:) ha de bra

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback