15/12

Hej hej! Kom hem från stan för en stund sen. Köpte en hel del julklappar så nu har jag bara en person kvar att köpa till. Ganska skönt när det är klart måste jag säga. Det var ju också supermysigt att träffa Josse, det var alldeles för längesen nu ju. Unnade mig en liten grej till mig själv också, även fall jag mest kände för att köpa upp hela stan. Det finns ju så mycket fint i affärerna just nu, men jag måste verkligen försöka hålla lite på pengarna. Måste ju spara massa till USA nästa sommar också. Just nu är jag uppe i 800 kronor och det låter ju kanske inte jättemycket, men det är iaf en bra början (och faktiskt ganska mycket för att vara mig som aldrig sparar pengar..).

Här är mina nya örhängen. Inte riktigt vad jag
brukar använda, men dom var så söta så
jag var tvungen att köpa dom.
 

Ikväll ska jag vara med Alexander, Julia och förhoppningsvis Narwan. Det ska bli supermysigt. Nu ska jag nog bara kolla några andra bloggar och sedan måste jag nog plugga lite (hatar egentligen att plugga på helgen). Vi har franskaprov på torsdag och matteprov på onsdag så jag har ganska så mycket att göra denna helgen.. Tycker det är väldigt taskigt att lägga prov två dagar innan man slutar skolan men vad ska man göra åt det? Skönt iaf att vi bara har nästa vecka kvar i skolan, behöver lov nu!

Ha det bra alla bloggare där ute.

//Puss Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback