Fredag

Hej hej! Guud vad skönt att det är fredag. Behöver verkligen helg nu fast jag har ändå bara varit i skolan två dagar denna veckan.. Idag har vi varit på begravning, det var lite tråkigt men ändå skönt när det är över. Nu ska vi snart åka till pappa och hämta julgransprydnader och sen vet jag inte riktigt vad mer jag ska göra idag. Kan ju vara skönt att bara ta det lugnt ibland också.

Jag känner verkligen för att kolla på Walk the Line ikväll:) Har velat se den i typ en månad nu, men det har aldrig blivit för den är så lång och man har aldrig tid till det. Någon mer än jag som gillar den filmen massa?

Dagens låt: "Hurt" med Johnny Cash eller Nine inch nails. Den är lika bra med båda två så jag kan inte välja:P

Dagens outfit:

Här är en bild på Haley från Paramore. Tycker hon har fina kläder på denna bilden, men tyvärr hittade jag ingen bild på bara henne. Inte superbra bild på kläderna heller men man ser ju hyfsat:P Vad tycker ni, är det snyggt med färgade leggings eller inte?

image431

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback