HEJ HEJ

Så var det söndag igen. Kan inte fatta att det nästan var en vecka sedan det var julafton. Tiden har ju gått så fruktansvärt fort. NU är det ju bara lite mer än en vecka kvar till lovet! Det är verkligen ingenting ju, fast eftersom jag ska åka till Teneriffa så får jag ju lite längre lov än alla andra.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag. Farmor och pappa ska komma hit en stund sen och typ dricka kaffe. Sen behöver jag verkligen åka till stan för jag behöver en ny klänning till nyår, men vet inte riktigt när jag ska hinna med det. Om jag har tur kanske jag hinner åka till Allum med mamma lite fort sen ikväll, annars får jag väl låna något av älsklingsjosse. Det funkar ju det med;)

NU ska jag nog bara ta det lugnt ett tag och kanske kolla på tv lite, eller så får jag städa undan i rummet. Får se vilket av det jag orkar med. Skönt att det är så fint väder idag. Jag blev helt chockad när jag tittade ut genom fönstret och det inte spöregnade, första dagen på lovet som det faktiskt är fint väder. Men jag måste fråga, vart har snön  tagit vägen? Har dom missat att det redan är vinter eller?

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback