Hej!

Längesen jag bloggade nu. Idag är jag bara hemma för jag har så ont i halsen, så jag får väl vila mig så jag kan gå till skolan imorgon. Igår var jag med Josse, Amanda, Emma och Hanna hela dagen. Det var jättemysigt för det var ju så himla längesen vi träffades allihopa nu. Vi gjorde julgodis och så bakade vi pepparkaksmuffins som faktiskt var godare än det låter:P Dom smakade i och för sig mer kardemumma än pepparkakor men ändå. Sen på kvällen åkte vi in till Liseberg och gick runt där. Det är ju så sjukt mysigt där nu på vintern<3 Sist på kvällen åkte vi hem till Hanna och kollade på Love actually:) Det var en riktigt lyckad dag, fast tyvärr kommer det väl ta ett tag innan vi kan träffas allihopa igen..

Nu ska jag kolla på adventskalendern från igår för jag orkade inte gå upp på morgonen och kolla på det:P Någon annan än jag som tycker att den faktiskt är ganska bra i år?

Dagens låt: "Socio" - Stone Sour

Dagens bild:
image392

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback