Lördag

Hej hej!
Riktigt seg dag idag asså. Jag gick inte upp förrän klockan ett och så skulle jag dusha och allt så jag blev väl inte klar förrän vid halv tre eller nåt. Ganska tråkigt när halva dagen går bara för att man ligger och sover, men är det jullov så är det.
Hade egentligen tänkt att åka in till stan och kolla på rean med systrarna men så orkade dom inte så så blev det med det. Måste åka in snart i alla fall innan allt är slut... Hade tänkt att kolla om dom har några bra jeans på rean. I somras köpte jag ett par från Cheap Monday som det var 75 % rabatt på så dom kostade ju bara 100 kronor. Hade varit toppen om jag kunde hitta det nu med eftersom jag inte har världsmycket pengar just nu.

Lite senare i eftermiddag ska jag antagligen gå på bröllop för mammas kompis son ska gifta sig, så vi åker nog till kyrkan och kollar på det. Jag har faktiskt aldrig varit på bröllop innan, hur konstigt det än låter men det har väl aldrig kommit upp något när jag varit gammal nog att gå. Så det ska bli kul att se och så ska ju Sofia vara brudtärna och det är ju kul att kolla på också.

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva för tillfället, så jag kollar nog in lite senare igen. Ha det bra pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback