Söndag

Hej hej! Nu måste jag snart lägga mig så jag inte är allt för trött imorgon men tänkte skriva lite om min dag först. Var o kollade på min lillasysters cheerleading uppvisning förrut. Det var faktiskt ganska roligt, förrutom att det blev lite segt för det höll på så himla länge. Tråkigt var ju också att min syrra hade ett jättekort program så man fick kolla på dom i typ en minut av en timme.. Men dom grupperna som hade gått i det länge var ju superduktiga, det var nästan som i Bring it on filmerna:) Det är nästan så att man blir sugen på att börja i det själv, men det skulle jag aldrig ha tid med.

Gick också på stan lite med mamma och kollade på julklappar och så fick jag köpt en present till Michaela som fyller år idag:) Mamma köpte ett par nya svarta shorts till mig också, men jag vet inte om jag kanske får dom i julklapp..

Har pluggat massa ikväll. Vi har två prov nästa vecka och så ska vi ha skrivit klart första utkastet till våran novell och jag har inte ens börjat på det, så det känns inte så bra. Duktig som jag är så glömde jag ju självklart att ta hem matteboken, tur då att man har en Alexander som man kan låna av:P

NU måste jag verkligen lägga mig, fast jag är inte det minsta trött så jag kanske kollar lite på tv o somnar till det istället.

One Tree Hill ikväll, detta är typ ett av mina älsklingsavsnitt från säsong 3. Peyton är så himla cool som Angel of death, någon som håller med mig?
image438

Ha det bra, pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback