Idre!

    

tjena! igår kom vi hem från Idre. de va skitkul där, fast det gick lite för fort ( ja hade gärna stannat en hel vecka). idag va vi lediga från skolan eftersom vi kom hem typ halv tolv. de va skönt o bara va hemma o slappa. ja har suttit vid tvn o datan typ hela dan. måste tipsa om lite kläder jag hittade på H&Ms sida. ja hade tänkt o köpa den gråa tröjan men så fanns den inte i min storlek...synd:( den gråa koftan känns lite onödig att köpa nu eftersom man börjar kolla efter vårkläder snart, men den va så himla fin med leggings under att ja va tvungen o ta me den. ja gillar den gula koftan väldigt mycke men den är lite för somrig än men lite senare på våren är det jättefint med gult. jag vet inte varifrån rachels klänning kommer ifrån men jag tyckte den var väldigt fin. gå in på www.hm.com o kolla efter mer sommar o vårkläder. 
till sist måste jag tipsa om bästa låten just nu.. "losing my religion" med REM. den är ganska gammal tror jag men väldigt bra ändå.  puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback