fredag!!!

brooke & lucasbrooke & lucas sötaste paret

hej hej! nu e de fredag igen o ja ser verkligen fram emot helgen. imon vet ja inte riktigt va ja ska göra men ja kanske åker te stan me min bästis josse. ja måste ju börja kolla efter grejer till min sysslings bebis, de ska bli så himla kul. bebisen kommer komma typ i början på april! på sönda ska ja nog åka te min syssling david för han fyller 18. grattis! sen e vi lediga på måndag också så de blir värsta långa helgen :) ikväll ska ja nog bara va hemma o ta de lugnt o kanske se på lets dance (okej, ja vet att de e lite töntigt men min gamla danslärare e faktiskt me så de klart ja måste kolla på de!) ja längtar ändå tills på sönda då nästa avsnitt av one tree hill kommer (de e ju bara fööör bra...) måste bara tipsa om en låt också, come on med ben jelen. svinbra! hoppas ni har de bra i helgen puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback