Hej!

Igår var jag på Pier pressure. Det var sjukt kul, lite segt på dagen bara för alla bra banden kom på kvällen typ. Sist av alla kom My chemical romance. Dom var så bra så det går inte ens att beskriva och jag kan inte fatta att jag verkligen har sett dom.. Men det har jag:D Andra bra band som vi lyssnade på var: Billy Talent, Blindside, Neverstore och Avril Lavigne. Sen hörde vi lite från andra band som jag inte kan namnen på. Tyvärr missade vi Enter Shikari för dom spelade samtidigt som My chemical romance, men det va de värt. Det var den bästa kvällen i hela mitt liv och jag kommer aldrig glömma den<3

image280 My chemical romance
image284 Billy Talent
image285Neverstore
image287Blindside

Kommentarer
Postat av: Alex

Enter Shikari var underbara^^ sen var Billy Talent och Blindside grymma ju =)

2007-07-02 @ 17:10:53
Postat av: narwan

challe, skulle du vilja dra på harry potter filmen me mig? visste inte nått annat sätt att få tag på dig... men sms:a i sånna fall ;) har ingen o gå me

2007-07-03 @ 14:21:40
Postat av: Anonym

ush tönt

2007-07-05 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback