Onsdag?

Hej hej! Känner att jag inte har nån koll alls på dagarna eftersom det är lov nu, och man inte gör nåt spec:P Men nu vet jag iaf att det är onsdag för Josse kommer hem idag:D Har saknat henne jättemycket nu när hon varit på Malta..och lite avundsjuk blir man ju också eftersom hon kommer vara asbrun nu och jag helt blek:(. Har ju bara varit soligt här en enda dag, men då låg jag ute och solade hela dagen:D Ikväll blir det gothia-disco med Josse, Erica och Carro. Kan knappt vänta längre...:D Sjukt kul är det där. Och alla håller väl med mig om att utländska killar är mycket bättre än svenska? Det tycker iaf jag, för dom kan dansa:)

Nu ska jag fortsätta måla naglarna.. Bjuder på två fina bilder på Hayden Panettiere. Gillar verkligen hennes stil. Jag ska också köpa gråa jeans nu till hösten, för det är löjligt snyggt enligt mig:) Har ni märkt att det blivit väldigt inne med röda solisar? Har sett det på massa kändisar nu..

image327

image328

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback