<33

Tycker att jag har skrivit väldigt mycket om mode på senaste tiden så här kommer lite bilder på några av mina älsklingsband istället:D

 Älskar verkligen mcr<3 har väl snart sagt alla låtarna på deras nya skiva nu men Teenagers är väldigt bra också:D

30 seconds to mars<33 

 Fall out boy:) har inte hört så många låtar dom har gjort faktiskt, men en som jag gillar mycket är Thanks for the memories.


 Kunde inte hitta nån bra bild på dom (dom ser lite läskiga ut här:P) men HIM är verkligen superbra. Dom har dom bästa texterna. "Vampire heart"

 AFI är bra, fast jag har inte hört så många olika låtar av dom heller:P Men "the killing lights" och "endlessly she said" är väldigt bra.

 Good Charlotte:D ord är överflödiga...<3 "Broken hearts parade" är en till bra låt från dom.

 Häll nästan på att glömma Green day:O Var längesen jag hörde nåt nytt från dom, men en gammal låt som jag tycker är bra är "wake me up when september ends" (jag vet, alla vet redan vilken det är och den är gammal, men jag gillar den fortfarande:P)

 Vem vet, kanske kommer den här sötingen bli riktigt känd om några år...Hoppas det för hans skull. Hoppas att han inte glömmer av oss gamla vanliga då:P Jag lovar, du får vara med på min lista med bästa banden då<3:D

Hahah alla låtar och banden jag har skrivit om nu har jag fått från Alexander, så om det är nån av låtarna ni vill han skickar han säkert:P Ha det så bra sötnosar

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra challe, din utbildning har gått bra, men nu ska du ba släppa paris hilton xD
mr chandro e bäst och fler kmr upptäcka de mkt snart, så klart att han e vår nästa superrockstjärna!!!!!

2007-06-08 @ 11:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback