3/6

Hej! Kollade på en kompisa blogg och så kom jag på att jag har glömt att skriva något om att Ashlee Simpson och Pete Wentz från fall out boy är tillsammans. Nu när Hilary Duff och Joel Madden har gjort slut så får jag väl skaffa mig ett nytt favoritpar:P Tycker att dom är väldigt söta tillsammans. Kanske inte det mest självklara paret men det är det som gör det så perfekt:D Fall out boy är ju dessutom skitbra. Gillar My chemical romance mest, Fall out boy kommer inte långt efter:P

image193

Nu måste jag nog gå och lägga mig. Pussar

Kommentarer
Postat av: Yogi Maha Jai Shanti

Namaste!
folk som läser skvaller-pressen är rädda för sig själva. Man skall ta itur med sitt eget liv istället för någon annans.

Postat av: neerd

dom e la okej tesammans...men hon verkar va lite falsk nu pga operationen.. men iaf så trodde ja att han skulle gifta sig i sommar ...men ja blev chockad när ja läste om dessa två på carros blogg..men aja sånt e livet, saker händer jämt..
o btw, du som skrev te vår favvopers challe: ingen har bett dig att läsa hennes blogg, fortsätt skriv din egen, så kan hon väll få skriva om kändisar om hon vill de... hon kanske tycker de e kul me så mkt love i världen...

2007-06-03 @ 14:46:38
URL: http://www.forcafutebol.blogg.se
Postat av: carro

TILL Yogi Maha Jai Shanti Yogi!?! : vafan vill du idiot? Skvaller is the shit! Ta dig i röven !! Va e det för jävla namn du har föresten ?
( Detta var inte till dig Charlotte :P )

2007-06-03 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback