Hej

Idag var man ledig från skolan då. Skönt, fast jag har ingen aning om vad man ska hitta på idag...?Hade tänkt att sola mycket men det är ju bara moln överallt så då går ju inte det:( Igår badade jag för första gången i år i kåsjön. Det var rätt kallt, men det var ändå så man kunde göra det. Kände däremot inte för att bada igen när vi gick dit på natten efter balen..Lite väl kallt då (fast jag var nära på att göra det). Nu är det bestämt att vi ska åka till Frankrike i sommar. Det blir jag, mamma, lillasyster och hennes kompis. Längtar sjukt mycket..Då kan jag ju träffa mina kompisar där som jag fick när vi var där för två år sen:D Ska bli roligt. Nu ska jag se om jag kanske kan sola en stund. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback