HEJ!

Jag har blivit lite besatt av såna här listor känner jag, mest på bilddagboken men ändå:P Ni behöver ju inte läsa om ni inte orkar:P


Namn: Charlotte
Vad drack du senast: Juice
Vad gjorde du igår kväll: Fikade vid kåsjön med bästisen:)
Hur många hamstrar har du haft: Inga
Kan du gå ner i spagat: Njaa...:P
Vad ska du göra i kväll: Hmm..? Det får vi se ikväll:P
Vad ska du göra i morgon: Fira midsommar hos mammas kompis:P
Senaste inköp: Linne
Senaste film: Tror det var The Ring, måste se spiderman 2 snart också som jag lånat av Alexander i evigheter nu.
Vad har du i ditt fönster: Växt, lampa, gardiner och kort
Tycker du om att cykla: Njaa..det är okej:p
Vem sov du över hos senast: Hm..det kommer jag inte ihåg, senast jag inte sov hemma var nog på vandringen iaf:P
Vem sov över hos dig senast: Det var nog Josefine
Vem pussade du på senast: Hemlis...
Vad ska du göra nu: Klä på mig
Vad ska du göra sen: ???
Vem träffade du sist: Syrran alldeles nyss:P
Vem skulle du vilja träffa nu: Gissa det ni..;)
Sjunger du i duschen: Mja
Vem ringde dig senast: Josefine
Vem ringde du senast: Josefine?
Hur länge sov du inatt: Från 3.00-12.00 typ
När ska du gå och lägga dig ikväll: Kanske kring ett
Vad gjorde du för tre timmar sen: Sov:P
Vad skulle du vilja göra nu: Träffa en som jag saknar väldigt mycket<33
Vänner du kan prata om allt med? Alexander, Josefine och Amanda
Person du kan lita på till 100%? Samma:P
Har du badat i år? Japp, massa gånger
Tidsfördriv? Bloggen
Vad heter du just nu på msn: Lotta- I'll just pretend to hug you until you get here(a)
Hur många syskon: 2
Kär i någon just nu? (a)
Känner du någon som heter likadant som dig? Nope:P
Morgontrött? Ganska
När är du född?: 28 mars 1991
Var bor du?: Göteborg
Nuvarande hårfärg?: Mörkbrunt
Riktiga hårfärg?: Ljusbrunt typ
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Harry Potter 5 (o jag blir aldrig klar med den:P)
Humör just nu?: Trött
Vad har du för parfym idag?: Ingen
Vill du ha barn?:
Absolut
Hur stort är ditt rum?: Hur ska jag kunna veta det:P?
Har du tv/dator i ditt rum?: Både och
Piercingar?: Hål i öronen
Tatuering?: nej
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga, lånar syrrans ibland bara:P 
Brukar du vara osminkad i skolan?: Ne, har alltid mascara iaf
Skostorlek : 37 oftast

Okej, ganska tråkiga frågor om jag får säga det själv men skitsamma. Hade långtråkigt:P Hittade dom iaf på den här bloggen:
http://miizing.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mia

Okej, tack så mycket - kan kolla det nästa gång jag ska shoppa! :) Jag brukar också använda svart nagelack, fast mest på vintern :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback