Lördag

Hej hej! Väldigt härlig dag idag. Var på Hönö hela dagen med Emma, Hanna och Josse, där vi solade och badade hela dagen. Vi träffade också Josses kompis Jack som bor där och hans kompis. Väldigt snällt av dom att köra oss på deras moppar så vi inte behövde gå överallt:P Har nästan inte bränt mig någonting, lite på axlarna bara och självklart blir man ju lite extra röd i ansiktet men ändå..:P Sen på kvällen när jag kom hem gick jag och badade med Alexander:D Kan inte fatta att det är så varmt i vattnet nu. Jag började ju ioförsig frysa rätt snabbt ändå, men det är ändå väldigt härligt. Så det blev riktig baddag. Imorgon ska jag på dop så då blir det inte lika mycket solande, men jag ska nog hinna med det lite också:P Nu ska jag sova, för jag är svintrött. Ha det så bra sötnosar

"Leave out all the rest" med Linkin Park är jättebra, fin text också<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback