Lördag

Hej hej! Idag har varit riktigt seg dag. Bara varit hemma o tagit de lugnt o städat o sånt. Kan inte riktigt fatta än att det är sommarlov, känns som att det bara är helg, men det sjunker väl in snart. Hade lite tråkigt förrut så jag tog ett par av mammas gamla jeans och gjorde om dom till shorts. Blev ganska fint faktiskt om jag får säga det själv, men det är storlek 40 på dom så dom e lite pösiga:P Kan kanske lägga in bild på dom nån gång, men just nu är min kamera sönder så...Är ganska trött nu så man får v'l lägga sig hyfsat tidigt idag:P Imon ska jag kanske till mormor och måla om där men det beror på vad det är för väder. Man vill ju inte vara instängd i en lägenhet om man kan sola istället;) skriver mer sen, Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback