Måndag

HEJ! Längesen jag bloggade nu så det får bli ett litet inlägg. Igår var jag och målade lägenhet hela dagen. Väldigt jobbigt var det och jag har fortfarande ont i händerna, men fick lite pengar för det iaf och det är ju alltid bra:) Idag har jag varit med Josse. Först åkte vi till stan och sen var vi här hemma lite och hade tråkigt:P Haha får väl se vad man ska hitta på nu ikväll. Är ganska trött för jag sov typ inte nåt inatt, men något får man väl göra ändå.

 Gillar Mary-Kates shorts mycket, skulle vilja ha några liknande:)

 Ganska gammal bild tror jag men måste säga att jag älskade deras stil här. Synd att dom inte klär sig så fortfarande.

Bästa låten idag: Broken hearts parade med Good Charlotte<3

Pussar

Kommentarer
Postat av: Carro

hej :) Håller med.. Varför har det gått så utför för dem?
:O

Postat av: forcafutebol

de va tider de... när dom fortfarande hade vett i skallen :/

2007-06-18 @ 20:34:45
URL: http://www.forcafutebol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback