Midsommar

Hejhej! Så var det midsommar igen då. Känns verkligen inte som något att fira måste jag säga men alltid gott att äta jordgubbar:) Nu är vi hemma hos mammas kompis o ska vara här hela kvällen, så jag har lite smått tråkigt. Snällt att jag får låna deras data iaf. Blir grillning sen ikväll och det är ju mysigt:)

Eftersom jag har lite extra tid nu så tänkte jag lyssna in lite nya låtar:D Hittade ett jättebra band som heter Jonas brothers. Har aldrig hört talas om dom innan men deras nya låt "Hold on" är jättebra<33 Dom har lite blandning mellan pop och punk så tror nog att mina kompisar gillar dom. dom är inte så extrema åt nåt håll så det är bra blandning. Lyssna på den här:
http://www.youtube.com/watch?v=AhUo5PRg538

Jävligt söta är killarna som är med i bandet också<3 Speciellt han i mitten:D
image260

Pussar

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej! Blev det roligare senare hos dem eller? Haha, a jag kan bara hålla med, dom var ju skitsöta!

2007-06-24 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback