Natt

Hej hej! Nu börjar jag faktiskt bli lite trött, sov nästan inget natten till idag. Lite segt när det blir så men har man mycket att tänka på så har man:P Nu ikväll så var jag hemma hos Karl en stund, Vi spelade det där Wii-spelet (kommer inte hiåg exakt vad det heter:P) och lyssnade på musik:D Efter det träffade jag Amanda och så var vi ute o gick med hennes hundar. Blev ganska lång promenad men det blir ju så när båda har så mycket att berätta om:P Hade tänkt att lägga in en fin bild på Nicole Richie men av någon anledning funkar det inte att göra det på den här datorn så det får vänta. Sen är ju inte jag den mest tekniska heller:P Haha. Aja, nu har jag inte så mycket mer att skriva om, tänkte bara tipsa om en bra låt som jag fick av Alexander för ett tag sen.  "I'm lost without you" heter den med Blink 182. Väldigt fin tykcer jag den är. Konstigt att man kan relatera låtar till sitt eget liv men det gör jag hela tiden. Känns som att det hjälper en på något sätt..Aja, nu ska jag inte grubbla mer på mitt liv:P Ha det så bra sötnosar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback