Söndag

Hej hej! Kom precis in nu efter att ha varit ute med syrran och sprungit. Hon kom in och väckte mig halv tio och jag var skittrött, men så tänkte jag att eftersom jag ändå var vaken kunde jag lika gärna gå ut. Och nu efterråt måste jag säga att jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Sprang i ca. 30 min, så det var bra. Idag ska det ju bli jättefint väder och det är redan skitvarmt ute, så jag ska gå ut och sola:D Får göra so-arbetet utomhus. Det ska vara inlämnat imorgon och jag har inte ens börjat...Känns ju verkligen bra. Men jag har haft så mycket att tänka på i helgen så jag har inte orkat sätta mig med det. Men jag får väl tvinga mig själv nu. Mindre är två veckor kvar i skolan. Kommer sakna min klass så sjukt mycket. Kan inte fatta att det tar slut nu...

NU ska jag sola. "Famous last words" med My chemical romance är hur bra som helst:D

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback