Tisdag

Hej hej! Var värsta längesedan jag skrev nu men man orkar inte så mycket när det är så varmt ute. Idag var det fotbollsturnering. Inte världskul precis, det gick skitdåligt för våran klass:P Kul när jag kom hem iaf, för då gick vi till kåsjön några stycken, men det blåste så mycket så vi kände inte för att bada. Istället gick jag, Erika och Carro hem till mig o solade hela dagen. Sen kom Narwan också:) Sen när vi legat där ett tag blev det så varmt så då gick vi och badade o där träffade vi Alexander:D Nu har jag fått värsta fina brännan:D Härlig dag med Erika och Carro<3 Måste vi göra om sen i sommar.

Hahah, Carro var så rolig förrut:P Hon kollade på mina nallar på sängen o sa typ så här: " Asså miranda-nallar är ju jättedyra, typ som gucci fast nalle":P Haha hon är rolig.

Kan inte fatta att jag går ut nian på torsdag. Och bara en riktig dag kvar i skolan:) Så himla härligt fast lite tråkigt också eftersom det är många man inte kommer träffa igen. Men man har ju faktiskt hela sommaren på sig:D

Nu är jag jättetrött efter allt solande, o så blev det molnigt nu på kvällen. Hade egentligen tänkt gå o ta ett kvällsdopp men jag kanske gör det ändå:) Får se om nån vill hänga med. Alexander brukar va rätt snäll med det...:P Aja, ska försöka skriva snart igen. Pussar

Kommentarer
Postat av: Carro

Heej :) Det var kul förut asså =) Självklart får vi göra om det ! haha, jo, jag har mina stunder ^^

Postat av: Erica

A det var askul =) Jja då, vi har ju hela sommaren på oss ^^ hah ha de gött pussar

2007-06-13 @ 18:04:11
Postat av: forcafutebol

ååh va kul de lät!! :D:D synd att ja inte kunde va me längre :( men hoppas ja får komma nån mer gång:P måste göras om sötnosar<3

2007-06-15 @ 09:44:14
URL: http://www.forcafutebol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback