Hej

Igår hade vi våran vandring med klassen, ca 2 mil gick vi så man kan ju säga att man e rätt så död nu:P Idag har jag bara sovit hela dagen och kollat på tv typ. Segt men skönt ändå, man orkar ju inte gö så mycke för man har skitont i kroppen. Det var iaf väldigt mysigt när vi kom fram till sjön där vi skulle sova, blev ju jättefint väder också:D Dum som jag är så glömde jag ju självklart att lägga ner mina shorts, så jag fick nöja mig med mina mjukisar:P På natten sov jag i vindskyddet som fanns där. Väldigt mysigt, fast det blev lite kallt på natten, men som tur var hade jag ju Alexander som värmde mig:D Trött var jag, så jag somnade typ först av alla:P Och ingen väckte mig igen:( Man vill ju inte missa massa som händer:P Hade det iaf väldigt kul, även om jag aldrig i hela mitt liv skulle göra om det även om jag fick betalt:P Nu ska jag kolla lite på tv och sen dusha.

Kollade på din sko förrut och hittade massa fina på barnavdelningen. Blev lite chockad först, för man brukar aldrig hitta nåt där annars. Så alla som har storlek 38 som högst kan ju kolla där (perfekt för mig då:D).



Dom här skorna har josse köpt, fast det var på dam-avdelningen. Väldigt fina tycker jag.



Bästa låten: Your song med Alessandro Safina (den som är med i Moulin rouge. Måste se den snart igen:D)

Pussar

Kommentarer
Postat av: neerw

o den låten e så bra:P elton john har väl gjort nån version av den? *hmm*

2007-06-01 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback