Fredag

Hej hej!
Kom precis hem från stan och skolan för en stund sedan så nu har jag tagit ett litet mellanmål innan middagen. =) Så himla skönt med helg nu, har ju ioför sig varit hemma hela veckan så det känns ju lite konstigt att man redan är ledig igen, men inte ska jag klaga! Var en sväng på stan efter skolan för jag behövde köpa nya leggings. Letade efter något fint linne också för jag har fått ett present kort från H&M, så jag tänkte passa på att köpa upp det. Hittade tyvärr inget fint idag och jag orkade inte gå till någon annan H&M så det får väl bli någon anna dag helt enkelt.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll, funderar på att ringa någon kompis och bara ta det lugnt med att se film eller något. Jag är så sjukt trött idag för jag kunde typ inte sova inatt, så jag känner att jag behöver göra något lugnt. =P

Nu ska jag nog börja plugga lite, känns segt att göra det en fredag men jag har så mycket att ta igen efter att jag var sjuk, så jag har nog inte så mycket val tyvärr. Ha en bra kväll allihopa,

Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback