Måndag

Hej hej!
 
Herregud vad längesen det var jag bloggade nu, typ över en vecka sedan.  Jaja, nu kommer det ett inlägg iaf. Helgen har varit ganska seg, i fredags kväll var jag bara hemma med min syrra och kollade på massa filmer och åt godis. =) Mysigt värre! I lördags var jag på stan med syrran för hon skulle köpa lite vårkläder och så skulle vi hitta en present till Samuel som fyller ett år på lördag. Det blev ett nytt linne inhandlat för min del, inte så mycket men ändå något. På kvällen träffade jag Emma, Hanna och några av Emmas kompisar och vi gick och fikade och efter det blev det bio. Vi såg på 27 Dresses. Den var så sjukt rolig och gullig, rekommenderar alla att se den filmen!
Igår var jag bara hemma på dagen och spelade mest spel med mamma och syrran, mysigt! Sedan på kvällen blev det dans med Madde. =)

Idag är jag ledig från skolan, så jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Måste verkligen plugga mycket idrott för jag har prov på onsdag. God, jag fattar ingenting av den boken, kommer inte alls gå bra.. =(

Ha det bra, puss och kram
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback