Måndag

Hej hej!
Allt bra med er idag? Med mig är det bara bra, fast lite trött som vanligt.. Har varit ganska seg dag idag i skolan, hade bara två lektioner och ett nationellt prov i engelska. Jag tror provet gick ganska bra, det var tal-delen och jag tycker det är ganska lätt så jag hoppas på det bästa nu. =)

Nu har jag precis ätit middag och börjat plugga lite grann, måste plugga väldigt mycket mer ikväll dock men det får bli när jag kommer hem från dansen. Idag är det jazz. =) Hade egentligen behövt ta igen en lektion men jag orkar nog inte det idag och behöver verkligen all tid jag har till att plugga. Blev väldigt mycket i skolan helt plötsligt...

Nu ska jag gå och byta om till dansen. Ha en bra dag.
Puss och kram, Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback