Sjuk idag:(

Hej hej! Har varit lite dåligt med uppdateringar på bloggen idag, men jag är sjuk så jag har knappt orkat göra någonting. Har varit ganska skönt att ligga hemma och kollat på massa Gilmore Girls avsnitt idag, fast tråkigt att man måste bli sjuk.. Har ju varit hur fint väder som helst här idag så det är tråkigt att bara ligga inne, men jag får helt enkelt hoppas att det fina vädret håller i sig tills jag blir frisk. =)

Dagens önskeoutfit har Ashley Simpson på sig. Jag bara älskar den här söta sommarklänningen, kan knappt vänta tills man kan börja gå klädd så här i Sverige med. Det kan ju inte dröja jättelång tid nu eller hur...?
=)

image575

Nu ska jag lägga mig och läsa den tredje Gossip Girl boken, när jag är färdig med den ska jag läsa Berny Pålssons andra bok Känns pulsen slå. Jag bara älskar hennes första bok, Vingklippt ängel, så jag hoppas att den här är lika bra. Någon som har läst den?

Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback