Söndag kväll

Hej hej!
Allt bra med er? Allt är fint med mig, har varit en så himla mysig helg. I fredags kväll träffade jag Hanna och så myste vi med film, godis och te. Vi lånade Sweeney Todd av en kompis fast jag gillade den inte alls, en riktig besvikelse faktiskt.. Igår träffade jag Josefine, det är alltid lika mysigt att vara med henne. Först var vi på middag hos några kompisar till hennes föräldrar och sedan blev det massa mys hemma. Idag har jag pluggat för idrotts-provet imorgon, sedan på kvällen var det dans. =)

Nu ska jag äta scones och dricka te samtidigt som jag kollar på One Tree Hill. Gud, jag längtar till varje söndag bara för att få kolla på ett nytt avsnitt av det. =)

Ha en bra kväll, pussar Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback