Torsdag kväll

Hej hej!

Var ett ag sen jag skrev nu men jag har haft så mycket att göra i skolan så har verkligen inte hunnit. Idag har varit ganska fullspäckad dag. Först var jag i skolan och hade nationellt prov i engelska, tror det gick ganska bra. Sedan hade vi vanliga lektioner, efter det blev det en liten fika med Michaela medans vi pluggade. Kom hem efter det och åkte nästan direkt till dansen, när jag kom hem därifrån var det bara att börja plugga igen. Inte planerad dag alls eller hur? =P Vi har ett stort prov i samhällskunskap imorgon och jag kan nästan ingenting, riktigt svåra grejer att plugga på så vi får väl se hur det kommer att gå.. Nu kom mamma precis hem iaf så nu kan hon hjälpa till att förhöra mig.

Dagens låt: "With you" - Chris Brown. Jag är helt obsessed av den här låten, den är ju bara för fin. =) Gillar oftast inte den här sortens musik, men Chris Brown är ju fruktansvärt bra!

Ha en bra kväll. Fredag imorgon! =D

Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback