Fredag:D

Heej!

Är hemma och är sjuk dag igen, hur tråkigt är inte det? Skulle egentligen träffat Josse ikväll men det går ju inte då, och jag som har längtat efter det hela veckan...Men men, nu ska jag se till att bli frisk till imon eftersom jag och syrran ska en heldag på stan tillsammans. Hon ska köpa vårkläder och ajg ska köpa vårskor:) Kommer dock göra slut på hela studiebidraget typ samma dag jag får det, men vad gör man inte för ett par nya skor??;)

Kollade på Save the last dance 2 förrut. Vi har haft den jättelänge men det har aldrig blivit av att jag har sett den helt enkelt. Jag rekommenderar den iaf för alla som gillar dansfilmer, den var riktigt bra. Och så var Ne-Yo med i den, lite kul faktiskt..
image500

Nu ska jag äta något och sedan blir det väl att kolla på tv igen:P Finns ju inte så mycket annat att göra när man är sjuk. Kan lägga in bilder sen på hur den nya hårfärgen blev sen, fast just nu är jag helt osminkad och känner mig inte jättefin så det kanske får bli imorgon istället.

XOXO Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback