Hej!

Är hemma från skolan idag med. Ush vad tråkigt det är! har bara legat i soffan hela morgonen och varit helt död. Orkade knappt resa mig förrut för att hämta frukost, men nu börjar det bli bättre igen:) Kul att Michaela kommer hit sedan och ska sova över, får hoppas att jag inte smittar henne men det tror jag nog inte..

Kollade på Harry Potter 3 förrut med syrran, som också är hemma och är sjuk. Älskar verkligen den filmen asså! Vilken av alla Harry Potter filmerna tycker ni är bäst? Trean är helt klart min favorit, gillar den boken mest också.

Nu måste jag börja plugga.. Känner inte det minsta för det, men har man franskaprov på torsdag så har man. Lägger in bild på dagens outfit sen, dock inte min för det är inte det snyggaste idag=P

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback