Lördag kväll

Heej!

Kom hem från stan för en stund sedan. Var ju och shoppade med syrran, åt på resturang och sedan bio. En supermysig och lyckad dag. Nu är jag trött som bara den för jag har ju inte vart hemma på hela dagen. Hungrig är jag också så jag får väl sno ihop något snabbt nu.

Tyckte att "Förtrollad" var riktigt bra faktiskt. Mina kompisar har sagt att den var lite töntig och det kan jag väl kanske hålla med om, men den var väldigt söt:) Och hur fin är inte tjejen som spelar huvudrollen? Kommer inte ihåg vad hon heter nu, men hon är ju bara för söt, håller ni inte med mig?

Nu blir det mat och sedan kanske jag jag kollar på film eller nåt med syrran. Blir en riktig heldag med syster idag men det är mysigt det med=) Ska ta kort sen och lägga in bilder på allt jag köpte idag, kommer få leva på några hundralappar resten av månaden men nu har jag ju köpt det mesta jag behöver iaf.

XOXO Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback