Lördag

God Morgon!

Gick precis upp från sängen och vet ni vad? Jag vaknade av att solen lös in genom fönstret, finns det något härligare än det? När jag kollade ut genom fönstret såg jag att all snö har försvunnit också så nu, kanske, bara kanske, kan det bli vår snart. Får hoppas på det bästa iaf:)

Nu ska jag göra iordning frukost för jag är vrålhungrig, blir nog te och en macka. Sedan bär det av till stan med syrran. Finns det något bättre än en heldag på stan? På kvällen ska vi gå på bio också, det fick bli "Förtrollad". Jag vet att jag är lite seg som går och kollar på den nu när den är så gammal, men ni vet vad man säger, Bättre sent än aldrig =)

Någon som har sett den som tycker den är värd att se?

image504

Pussar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback