Onsdag kväll

Hej hej!

Kom precis hem nu, har varit i stan en stund med syrran och sedan träffade vi mamma och åt middag på McDonalds. Jag har så sjukt mycket att plugga nu, borde ha börjat tidigare fast så säger man ju alltid.. Mamma gav mig iaf en ny klännig från Gina. =) Det uppskattades verkligen eftersom jag är helt pank nu och nästa månad också...

Lägger upp bild på dagens outfit nu också för jag kommer antagligen inte hinna blogga mer ikväll. Jag tycker att Vanessas kläder är så himla fina på denna bilden. Jag önskar verkligen att man kunde gå runt utan jacka och i sommarskor nu! Men det är väl bara att stå ut med regn ett tag till antar jag.

image554

Dagens låt: "Emergency" - Paramore

XOXO Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback