Shopping!

Hej hej!

Skulle lagt upp bilder från det jag köpte igår egentligen men det var nåt konstigt med bloggen så det gick inte att lägga upp bilder. Här kommer iaf lite bilder från gårdagens shopping. Jag skulle köpt ett par svarta converse egentligen, men min storlek var slut överallt! Lite tråkigt men jag får köpa dom nån annan gång helt enkelt.


    

Linne, JC
Svarta pumps, Din Sko
Plånbok, H&M
Linne/klänning, H&M

Det vita linnet från H&M är från deras nya kollektion, "fashion against aids". Många har säkert redan hört talas om, men det är iaf ett samarbete dom har med massa kändisar som designar kläder och sedan går ungefär 25% av pengarna till aids-forskning eller något liknande. Känns som ett bra köp, är man gör en liten god gärning samtidigt(A) BTW, vet någon om "Chicks on speed" är ett band eller något? Det står ju det på tröjan och kom att tänka på att det kanske är dom som har designat den?


image509

Jag vet att det är en superdålig bild, men så blir det när jag måste ta korten själv =P Älskar iaf mina nya skor, hoppas ni ser lite grann hur dom ser ut.

Nu blir det plugg resten av dagen. Får se om jag ska dansa ikväll, är så himla förkyld...=(

Puss och Kram, Lotta

Kommentarer
Postat av: pasia

fint! ångrar att jags jälv inte köpte det där linnet...

Postat av: Axelina

Ååå, har en likadanb plånbok fast i brunt, älskar den :) bra köp. haha

2008-02-03 @ 15:59:59
URL: http://right.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback