Söndag kväll

Hej hej! Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag ska göra mig iordning för kvällen. Har precis tagit en dush för jag orkade inte göra det imorse som vanligt, men seriöst, finns det något värre än att dusha på morgonen när man är trött?
Hur seg dag som helst, har bara suttit hemma och pluggat och tagit det lugnt, fast det kan ju va skönt det också ibland. Kommer verkligen inte orka med skola imon igen, skönt iaf att vi har projektvecka så det är ju inte så tungt och mycket att göra direkt.

Nu ska jag ta en smörgås och en kopp te och kolla på Cold Case. Sedan blir det nog att kolla på nåt avsnitt av Gilmore girls med mamma innan jag somnar.

Dagens låt: "Killing lights" - AFI

Puss och godnatt
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback