Torsdag

Hej!

Har blivit lite dåligt med inlägg idag så jag tyckte det var dags att blogga nu. Har varit ganska så seg dag hittills, hade två lektioner+ håltimma och sedan åkte jag hem före idrotten för jag orkade inte gå på den. Så det blev hem, göra lunch och kolla lite på tv, plugga, städa och snart städa lite till. =P Ush hur ska jag orka allting? Men imorgon är det fredag och jag älskar mina fredagar. Man är ju så himla glad i skolan för att det snart är helg och sedan har man hela fredagkvällen att bara sitta och slappa och titta på Let's dance. =) Imorgon kväll blir det mys med middag och film med några tjejer från klassen. Längtar hur mycket som helst nu, sedan ska finaste Michaela sova över!


Nej, nu måste jag fortsätta städa så det ser lite okej ut här hemma imorgon kväll iaf =P


Puss och Kram

Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback