Dagens outfit

Hej hej! Det var ju superlängesen jag bloggade nu så det är väl dags igen. Har haft ganska fullt upp ända sedan jag kom hem från Teneriffa, men kul var det där ialla fall. Tyvärr blev jag inte så brun som jag hade hoppats på men lite färg blev det åtminstone. Nu ska jag och Michaela fortsätta plugga och sedan blir det lite mer plugg hemma hos Julia.

Dagens låt: "Heartbeats"- Jose Gonzalez

Här kommer en bild på dagens outfit. Finast idag tycker jag att Ashlee Simpson är, väldigt snyggt och lagom att ha till vardags. Och kan man ha en snyggare pojkvän eller?;)

image472

Pussar Lotta

Kommentarer
Postat av: S A R A

gulliga tsm jue ^^

Postat av: narwis

va har han gjort me benet?? :O

2008-01-28 @ 17:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback