USA =D

Hejsan hejsan!

Nu ar jag antligen i USA! kom hit i forrgar sa nu borjar man komma in i rytmen. Ni ligger sakert och sover hemma nu for klockan ar typ 6 pa morgonen hemma i Sverige, men jag far passa pa att skriva nar jag kan. Vi var ruskigt trotta nar vi kom hit i tisdags kvall, typ mitt i natten i sverige men bara tidig kvall har sa det var lite jobbigt att komma in i det. Igar lag vi bara ute och solade hela dagen med Alec och hans kompis Ray. Sedan gick vi ut pa kvallen och akte till en anna stad har i narheten. Dar gick vi pa bio och vi fick varan forsta kaffe pa starbucks. =) Haha jag gillar egentligen inte ens kaffe men deras cafe mocca var helt underbart god. Det blir det nog mer av framover! Sen pa bion kollade pa Hulken. Haha det var val inte den basta filmen jag sett men over forvantan. Och vad ska man gora nar man later killarna valja film eller hur? =P idag har vi legat lite i poolen och solat och sedan akte vi till ett kopcentrum och shoppade lite. Josefine kopte mycket grejer men jag vantade lite. Man far ju kolla runt lite o inte lagga alla pengar i en affar. Kopte iaf en jattesnygg kofta fran Abercrombie and Fitch, typ marinbla lite tjockare med dragkedja. Riktigt snygg sa det kanns som ett bra kop. Nu orkar jag inte skriva sa mycket mer, klockan borjar bli en del sa det ar nog dags att lagga sig snart. Josse ligger nog redan och sover om jag inte tar helt fel. =P 4th of July fest imorgon.! Kommer bli skitskoj sa jag far forsoka vara pigg tills dess. Ha det fint sa ska jag forsoka titta in pa bloggen snart igen. Och kom ihag att det ar inte for sent att tipsa om bra shoppingstallen i New York. Tar garna emot tips sa jag vet vart man ska ga. =)

Pussar Lotta <33

Kommentarer
Postat av: Carro

hej!!! hoppas ni har det bra, ang shopping... outletet som jag och Anna var på heter Woodberry.. Alec och de kanske vet var det ligger, ni borde verkligen åka dit! puss

2008-07-04 @ 23:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback