Dagens..

Hej hej!

Hoppas ni har haft en fin dag trots det dåliga vädret! Hos mig blev det faktiskt lite bättre väder nu på eftermiddagen/kvällen och ganska soligt. Alltid skönt med det även fast det var kallt ute. Lovade ju att lägga upp bilder på min nya klänning, men nu har det hänt någonting med datorn så det går inte att lägga in bilderna.. Fattar ingenting och jag är sämst på såna här teknik-prylar så det får nog nån av mina snälla kompisar fixa åt mig. =)

Lägger in en bild på dagens önskeoutfit istället och den har Taylor Momsen från Gossip Girl! Älskar den här söta klänningen och det är nog det mest praktiska som finns. Vad tycker ni om Taylors stil?




Nu ska jag ta en smörgås och te och kolla på tv, sedan ska jag sova för jag är galet trött.

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback