Godmorgon

Hejsan!

Ni är säkert inte vakna såhär tidigt på sommarlovet eller hur? Det skulle inte jag heller varit om jag inte hade behövt åka till tandläkaren idag.. Ush finns det något värre än borra och bedövningsspruta? Jaja vad ska man göra åt det? Har nu tagit det ganska lugnt på morgonen och satt och åt frukost till sommarlovsmorgon. Hahah det är verkligen inte bra i år eller vad tycker ni? Är ni också fast i barndomen som jag är? Men men, nice tradition att kolla på det varje morgon när man håller på att vakna. =)

Nej nu hinner jag inte skriva mer ska gå om en kvart och jag har inte fixat mig alls. What to wear när det är sånt här konstigt väder ute? Haha kommer säkert komma en störtskur precis när jag går utanför dörren, just my luck! =P

Lotta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback