Godmorgon

Hejsan!

Godmorgon på er! Ush jag är galet trött nu, ramlade precis ur sängen. Jag gillar inte att behöva gå upp såhär tidigt så en söndag, men jag har ju inte så mycket val. Idag ska vi åka till Jönköping för att kolla på en hund. Ska bli så himla roligt! Nu är dom fyra veckor gamla så dom är ju mini-små, men så himla sööta. =) Kommer antagligen bli att vi köper en av dom här hundarna också, en kille hoppas jag på. När vi har kollat på hunden ska vi ta en liten sväng upp till Gränna. Det är bara för mysigt där! Älskar polkagrisar och älskar den söta lilla staden. Kanske går ner till vattnet också och sätter oss där och äter middag. Mys pys. =)

Igår var jag ju på en liten grillfest. Det var supermysigt, vi var bara 5 stycken så det var ju inte så stort men det kan vara kul ändå. Vi grillade korv och till det gjorde vi egen klyftpotatis, sallad och en god sås. Det var verkligen hur gott som helst. Måste göras om snart! Hade ju tänkt att fota kvällens outfit igår, men jag var så himla trött när jag kom hem så jag orkade verkligen inte med det. Ni får se det någon annan gång helt enkelt. =)

Hoppas ni får en fin och solig dag!

Pussar Lotta <3

Kommentarer
Postat av: bea

åh ja är också så himla trött, men man vill ju inte sova bort dagen heller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback