Lördag natt

Hejsan!

Hur har eran lördagkväll varit? Min har varit rätt så slapp men mycket mysig. Hade bestämt planer med en kompis men det blev inget av det så jag åkte hem till min kusin istället och myste med henne och Samuel. Det blev en riktigt mysig kväll och vi gick och hyrde film. Vi kollade på "Juno", haha jag är lite efter som inte har sett den än men bättre sent än aldrig eller hur? Sedan lagade vi en massa mat, hon gör så jäkla god thai-mat så det var toppen och sedan åt vi massa vattenmelon och choklad. =) Kom hem för en liten stund sedan så nu har jag bara bytt till pyjamas och tvättat av sminket. Ska nog lägga mig nu för jag är galet trött och så kan det ju vara trevligt om man orkar gå upp i hyfsad tid imorgonbitti. Ska träffa Josse idag på dagen, tror att hon mår lite bättre nu efter operationen men det tar nog ett tag innan hon blir helt bra så vi ska nog bara ha en mysdag. =)

Godnatt
Lotta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback