Lördag

Hejsan!

Sry att jag inte bloggat på ett tag, har haft fullt upp med allt annat nu i början på sommarlovet. Trevlig midsommar i efterskott förresten! Hittade ni på något kul igår? Vi hade en liten midsommar-middag med våran lilla släkt och sen gick vi och kollade lite på midsommarstången och dansen vid kåsjön. På kvällen gjorde jag inte så jättemycket, träffade Viktor en liten stund. =)

Idag händer nog inte så mycket, ska bara slappa framför tv.n. =) Är trots allt ganska fint väder här idag men blåser lite för mycket för att vara ute. Kanske följer med mamma och handlar och kanske kollar lite snabbt på rean som har börjat. Åh vad länge jag har väntat på sommarrean! Brukar ni fynda på rean eller tycker ni bara det är jobbigt med allt folk?

Bytte precis design på bloggen, vad tycks? Fattar inte riktigt hur man ska göra för att få in sina egna bilder på sidan men ni får gärna lära mig om ni vet hur man ska göra. Tills dess får väl detta funka. =)

Nu tänkte jag nog kolla inte lite andra bloggar och sedan får jag se vad som händer. Kanske träffa lite kompisar ikväll. =) Ha det fint.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback