Måndag

Hejsan!

Är hemma från skolan idag, vi skulle bara ha idrottsdag och jag pallade inte att gå på den så jag stannade hemma istället. Vi skulle ha orientering och jag är värdelös på det. Dessutom var man tvungen att vara helt ensam så det är ju inte en chans att jag skulle klara det. Jag brukade alltid gå vilse när man hade sånt här i högstadiet men då gick man ju åtminstone med minst en till. Så nej, det orkade jag faktiskt inte med även fast det såklart inte är bra att skolka.

Nu har jag bara tagit det lugnt på morgonen, gick upp för lite mer än två timmar sedan så har bara suttit och ätit frukost och kollat lite på tv. Nu ska jag gå till Kåsjön med Josefine, det är ju galet varmt ute så det ska bli härligt. Tyvärr har jag massa plugg också men vi ska sitta där och göra det, så då blir det lite roligare åtminstone. Ush, jag har två prov imorgon och båda är ganska avgörande för slutbetygen så jag måste verkligen få bra på det. Men som tur är har jag ju hela dagen och kvällen på mig att plugga!

Nu måste jag sticka så inte Josse får stå och vänta för länge. Ha en superbra dag!

Pussar Lotta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback