Onsdag

Hejsan!

Hur är det med er denna blåsiga dag? Med mig är det bara fint dock lite trött, kunde verkligen inte somna igår kväll. Idag har vi inte haft vanlig skoldag, utan vi hade en klassdag. Hahah det var ganska misslyckat, vi träffades inne i Göteborg och sedan gick vi till en park. Där fanns ju inte så mycket att göra och det var kallt som fan så vi bara satt och väntade tills våran andra mentor kom med maten. Så då hade vi en liten picknick och det var iaf mysigt. Tyvärr var det typ bara halva klassen som var med och det är ju såklart lite tråkigt. Nu har vi skolavslutning på fredag så imorgon skippar jag skolan och följer med till syrrans avslutnin. Kan vara kul att se dom andra niorna som går ut och att träffa lite gamla lärare. =)

Kom hem för en liten stund sedan bara, var i stan efter picknicken med mamma. Vi letade efter kläder till 4th of July-festen jag ska på i sommar i USA. Det finns ju klänningar överallt nu känns det som, men det var ändå lite svårt att hitta något passande. Efter mycket letande hittade jag iaf en jättesnygg klänning. Typ marinblå med vita prickar. Lite vintage stil över den, inte sånt som jag brukar ha kanske men den var bara för underbar så den kommer nog bli bra. Ska ta bilder på den och lägga in sen. =)

Dagens låt: "A pathetic way to be" - RelientK

Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och sedan slappa framför lite One Tree Hill!

Kramar Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback