Skolavslutning+student =)

Hejsan!

Jaaa nu har jag äntligen sommarlov!!! Så jävla gött, men svårt att fatta att skolåret redan är slut.  Men jag vänjer mig nog vid det snart. =) Kom precis hem från Josefine, var där i några minuter bara för att se hur hon mår eftersom hon opererades igår. Kan säga att hon såg mycket mycket piggare ut idag än hon gjorde igår. Haha jag kom och hälsade på henne igår på sjukhuset, men det är så himla läskigt med sjuka människor så det slutade med att jag svimmade för att jag blev så illamående. Haha, så himla typiskt mig, kommer dit för att stötta henne men så slutar det med att jag svimmar istället. =P Jaja, nu vet jag iaf att jag inte ska bli läkare eller sjuksköterska så jag kan stryka det från min lista!

Har en crush på RelientK just nu så dagens låt får definitivt bli deras "Be my escape". Har ni inte hört dom innan så måste ni skynda att ladda ner!

Hinner inte skriva mer nu, för vi ska iväg på min sysslings student i Trollhättan. Så jag blir borta hela dagen och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Hade egentligen planer men det verkar inte funka pga att jag ska ända upp till Trollhättan, så det blir kanske bara film sen med någon kompis. Men det är ju inte helt fel det heller. =)

Peace out
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback